Nytt fra bryggaNytt fra brygga2018-05-14T22:00:00ZSSF inviterer Formannskapet i Vestby Kommune på besøk.
Strandrydding med JollegruppenStrandrydding med Jollegruppen2018-05-01T22:00:00ZIvrige seilere fra Jolleklubben rensket holmer og skjær på Bile. Det ble plukket plast, tau, gammelt fiskegarn og en giftampull fra krigens dager.

Nytt transportstativ i JollegruppenNytt transportstativ i Jollegruppen2018-04-23T22:00:00ZJollegruppen har fått nytt transportstativ med henger. Stativet har plass til fire optimister og den ble tatt i bruk med en gang til Blåveisen, den første OAS i 2018. RSFeva stativ er underveis.
Viktig: Endring i politiattestordningenViktig: Endring i politiattestordningen2018-04-19T22:00:00ZDen uavklarte situasjonen rundt politiattestordningen har vart altfor lenge. Nå endres praksis inntil videre.

Gøy på vannetGøy på vannet2018-04-12T22:00:00ZSoon Seilforening, Norges Seilforbund og Gjensidigestiftelsen ønsker ditt/dine barn velkommen til en morsom og lærerik uke i Son. Gøy på vannet er en sjøleir for svømmedyktige barn mellom 8 og 12 år.
Viktige frister denne vårenViktige frister denne våren2018-03-22T23:00:00ZAlle idrettslag står overfor en hektisk vår med mange frister å forholde seg til.

Seilere åpnet sesongen med FrostbiteSeilere åpnet sesongen med Frostbite2018-03-19T23:00:00ZDu vet at våren er i anmarsj når båtene fra Soon seilforening settes på vannet. Faksimile fra Vestby Avis. Les mer på: https://www.vestbyavis.no/nyheter/son/seiling/seilerne-apnet-sesongen-med-frostbite/s/5-53-238223
Hanne Birkeland mottok stipend fra idrettsrådet i Vestby kommuneHanne Birkeland mottok stipend fra idrettsrådet i Vestby kommune2018-03-13T23:00:00ZVestby kommune deler årlig ut et idrettsstipend og i år ble dette delt mellom Hanne Birkeland fra Soon Seilforening og Katrine Aalerud fra Vestby.