Innhold
Tur og hav

Dette er gruppen som arrangerer Onsdagsregatter og turer med sosialt tilsnitt. En gang i året arrangeres REKA som er forbeholdt det yngste mannskapet fra Jollegruppen. Har du som voksen lyst til å lære deg å seile er det alltid plass som mannskap under Onsdagsregattaen. Møt opp på brygga til skippermøtet klokken 17:45 så får du plass om bord i en av båtene og får en praktisk innføring i kappseilingens egenart.

Tillitsvalgte:

Leder - Tom Olberg

Onsdagsregatta- Mads Francke og Odd Jarle Skjelhaugen

Rep i Hovedstyret - Mads Francke

Ansvarlig Klubbmesterskap - Tom Olberg

Henvendelser til Tur og hav gruppen kan gjøres via kontaktskjema HER

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>

I fokus

Alle nyheter

ÅrsmøtedokumenterÅrsmøtedokumenter2018-02-21T23:00:00ZAlle dokumenter til SSF Årsmøte er nå lagt ut her på hjemmesiden under fanen Arkiv / Årsmøte 2018.
Årsmøte Årsmøte 2018-01-18T23:00:00ZÅrsmøte i Soon Seilforening holdes onsdag, 28. februar 2018, kl. 19.00. Saksdokumenter gjøres tilgjengelig på denne siden senest en uke før årsmøtet. Forslag som skal behandles på møtet må være tilkjennegitt styret innen 19. februar, 2018. Styret.
Ta båtførerprøven hos oss.Ta båtførerprøven hos oss.2018-01-18T23:00:00ZSSF arrangerer båtførerprøve våren 2018.
FrostbiteFrostbite2017-12-06T23:00:00ZFrostbite arrangeres for 30. gang helgen 17.-18. mars 2018
Jollegruppens Pepperkakeseilas 2017Jollegruppens Pepperkakeseilas 20172017-12-05T23:00:00ZSøndag 10. desember blir det pepperkakeseilas og grøtfest hos Soon Seilforening.
En enklere klubbhverdagEn enklere klubbhverdag2017-02-11T23:00:00ZAtea Klubbkontor inneholder styre- og prosjektrom og sørger for tilgang til dokumenter, epost, kalender og Office-pakken gjennom sikker lagring i skyen. Bedre samhandling, høyere trygghet og større fleksibilitet.
Publiseringsløsning for idrettsrådPubliseringsløsning for idrettsråd2017-02-10T23:00:00ZAtea Klubb har i samarbeid med Norges Idrettsforbund utviklet en publiseringsløsning for alle idrettsråd.