Innhold
Nyttig informasjon

Velkommen til oss i jollegruppa i Soon Seilforening.

Etter påske starter seilingen opp igjen.

Har du lyst til å begynne å seile optimistjolle eller tomannsbåten RS-Feva som er en litt større og raskere båt ?

Send forespørsel om info på linken nedenfor.

Henvendelser til jollegruppa  kan gjøres via kontaktskjema HER

Nyheter

Klubbkontor >>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspxKlubbkontor >>

I fokus

Alle nyheter

Nytt fra bryggaNytt fra brygga2018-05-14T22:00:00ZSSF inviterer Formannskapet i Vestby Kommune på besøk.
Strandrydding med JollegruppenStrandrydding med Jollegruppen2018-05-01T22:00:00ZIvrige seilere fra Jolleklubben rensket holmer og skjær på Bile. Det ble plukket plast, tau, gammelt fiskegarn og en giftampull fra krigens dager.
Nytt transportstativ i JollegruppenNytt transportstativ i Jollegruppen2018-04-23T22:00:00ZJollegruppen har fått nytt transportstativ med henger. Stativet har plass til fire optimister og den ble tatt i bruk med en gang til Blåveisen, den første OAS i 2018. RSFeva stativ er underveis.
Gøy på vannetGøy på vannet2018-04-12T22:00:00ZSoon Seilforening, Norges Seilforbund og Gjensidigestiftelsen ønsker ditt/dine barn velkommen til en morsom og lærerik uke i Son. Gøy på vannet er en sjøleir for svømmedyktige barn mellom 8 og 12 år.
Seilere åpnet sesongen med FrostbiteSeilere åpnet sesongen med Frostbite2018-03-19T23:00:00ZDu vet at våren er i anmarsj når båtene fra Soon seilforening settes på vannet. Faksimile fra Vestby Avis. Les mer på: https://www.vestbyavis.no/nyheter/son/seiling/seilerne-apnet-sesongen-med-frostbite/s/5-53-238223
Hanne Birkeland mottok stipend fra idrettsrådet i Vestby kommuneHanne Birkeland mottok stipend fra idrettsrådet i Vestby kommune2018-03-13T23:00:00ZVestby kommune deler årlig ut et idrettsstipend og i år ble dette delt mellom Hanne Birkeland fra Soon Seilforening og Katrine Aalerud fra Vestby.
Referat fra ÅrsmøtetReferat fra Årsmøtet2018-03-05T23:00:00ZReferat fra SSF årsmøte er nå lagt ut her på hjemmesiden under fanen Arkiv / Årsmøte 2018.
Ta båtførerprøven hos oss.Ta båtførerprøven hos oss.2018-01-18T23:00:00ZSSF arrangerer båtførerprøve våren 2018.